Actes de les Festes de Nadal

• Calendari: 19/12/2015 - 5/1/2016
  • Localització: Nulles

Descarregueu-vos aquí el programa d'activitats de les festes de Nadal!

DISSABTE 19 DE DESEMBRE
    • A les 18.30h 5ª Caminada Nocturna de Sant Silvestre de Nulles, oberta a tothom. Recorregut de aprox. 3Km. Sortida al Celler Modernista i arribada al Cafè on es servirà un picapica per a recuperar forces. Amb obsequi per a tots els participants.

DILLUNS 21 DE DESEMBRE
    • A les 15.00 h. Cantada de Nadales dels nens i nenes de l’escola Sant Sebastià de Nulles, a la Sala del Centre Cultural.

DIJOUS 24 DE DESEMBRE
    • A les 22.00 h Missa del Gall.
    • A la sortida de Missa es farà el Ressopó amb sopa de farigola, pa torrat, neules i torrons a la Sala del Centre Cultural.

DIVENDRES 25 DE DESEMBRE
    • A les 13.00 h Missa de Nadal.

DISSABTE 26 DE DESEMBRE
    • A les 18.30h a la sala del Cafè Gran Cagada del Tió Gegant.

DIUMENGE 27 DE DESEMBRE
    • A les 12.30 h Arribada dels Patges de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient a la sala del Cafè per a recollir les cartes dels nens i nenes.
    • A les 18.00 h Concert de Nadal amb la Coral Espinavessa de Valls, al Centre Cultural. S’oferirà un petit refrigeri per a tots els assistents.

DILLUNS 28 DE DESEMBRE
    Parc Infantil de Nadal 15.00 h a 19.00 h a la sala del Centre Cultural.

DIMARTS 29 DE DESEMBRE
    Parc Infantil de Nadal 15.00 h a 19.00 h a la sala del Centre Cultural.

DIMECRES 30 DE DESEMBRE
    Tallers de Jocs organitzat per l’Aula de Natura “LES ESPLANES” de 16.00 h a 19.00 h a la sala del Centre Cultural.

DIJOUS 31 DE DESEMBRE
    • A les 19.00h Missa de Cap d’Any.
    Sopar i Revetlla de Cap d’ Any a la Sala del Centre Cultural (acte organitzat pel Bar Centre Cultural).

DISSABTE 2 DE GENER
    • A les 18.30 h sessió de Cinema Infantil al Centre Cultural. Se serviran crispetes a tots els assistents.

DIMARTS 5 DE GENER
    • A les 18.00 h Missa de Reis.
    • A les 18.45h arriben els Reis d’Orient al Portal. Seran rebuts a l’Ajuntament i sortiran al balcó per llegir el seu missatge als nens. A continuació Ses Majestat faran l’ofrena al nen Jesús a l’Església i, seguidament, el seu recorregut tradicional pels carrers de Nulles i els patges repartiran els regals als nens a casa seva.

Tots els actes seran gratuïts.

BONES FESTES I FELIÇ 2016!!!

Ajuntament de Nulles